Обмін і повернення

Компанія «YoHome» гарантує можливість обміну і повернення придбаної продукції протягом 14 днів з моменту здійснення замовлення за умови, що на товар не експлуатувалося.

Увага! Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
Подушки, постільна білизна, пледи, матраци, ковдри, інші постільні приналежності не підлягають поверненню / обміну за законом про захист прав споживачів. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.

Витяги з Закону України “Про захист прав споживачів” (№ 3161-IV від 01.12.2005 р) ,:

“Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом з проданим зазначеним товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті Закону України.

На жаль, ми не зможемо обміняти товар або оформити його повернення, якщо умова порушена.

Враховуйте, що ми готові прийняти претензії на виріб протягом двох робочих днів з моменту отримання замовлення на пошті або кур’єром. Термін повернення грошових коштів на банківську карту – до трьох робочих днів.

Якщо ви отримали товар з браком або неналежної якості, то можете повернути його перевірку, термін проведення якої становить до 5 днів з моменту отримання. Компанія «YoHome» гарантовано здійснить обмін товару на аналогічний, якщо експерти видадуть висновок про відсутність провини клієнта в псуванні продукції. Якщо в каталозі не опиниться ідентичного вироби, замовник може вибрати інший товар, еквівалентну витраченої суми, або ж повернення грошових коштів.

Індивідуальні розміри

Якщо замовлення Готується за індивідуальними розмірами необхідно внести передоплату у розмірі 50% від вартості суми замовлення. Індивідуальні розміри не підлягають обміну, термін пошиття становить 3-4 робочих днів. Повернення можливе тільки у випадках заводський брак або невідповідності розмірів заявленим. Якщо не сподобався колір тканини або передумали забирати передоплату не повертаємо. Попередньо перед формуванням замовлення можемо відправити зразки тканини і квітів, які є в наявності (доставка за рахунок клієнта).

Доставка

Доставка товару здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» в усі населені пункти України, де є представництва. У відділенні ви можете забрати замовлення безкоштовно якщо його сума від 1500 грн, при оформленні послуги адресного отримання – доплата за рахунок одержувача відповідно до тарифів «Нової пошти».

Оплата

Компанія «YoHome» пропонує кілька варіантів оплати товару:

  • передоплата на карту ПриватБанку – комісія 0%
  • за допомогою платіжної системи LiqPay – комісія 0%
  • післяплатою при отриманні у відділенні «Нової пошти» – комісія 20 грн., + 2% від суми замовлення